Chcem zmeniť objednávku. Ako na to ?
Pokiaľ chcete zmeniť ešte neodoslanú objednávku máte viacero možností:
1. Objednávka sa zadala s platbou na dobierku.
- Pokiaľ sa nezmenil stav objednávky na spracovanú a platba je zadaná na dobierku, je možné z nej stále vyhodiť alebo pridať produkty, či zmeniť spôsob doručenia. Stačí nás o tom informovať na info@veloportal.sk
2. Objednávka sa zadala s okamžitou úhradou (napríklad kartou online).
- V tomto prípade je najjednouchšie vytvoriť novú objednávku a predošlú stornovať, poprípade vytvoriť 2 samostatné objednávky. Môžete rovnako kontaktovať info@veloportal.sk, a požiadať o doplnenie objednávky s doplatkom na účet, no v tomto prípade riskujete predĺženie dodacej lehoty.
3. Zadal/a som nesprávne fakturačné údaje.
- Opäť stačí len kontaktovať info@veloportal.sk a radi vám fakturačné údaje na faktúre zmeníme.
Petra LajtmanováK cyklistike mám blízko odmalička. Moje hobby som spojila s prácou a ako editorka a copywriterka tvorím články o cyklistike už 4 roky. Milujem objavovanie a na dvoch kolesách mi to ide najlepšie :) . Preferujem cross-county a gravel. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom vašej objednávky vám rada pomôžem na info@veloportal.sk . |